Pages

Friday 28 December 2012

Final Exam Just Around The Corner !!



Bismillahhirrahmanirrahim...

Sekejap sahaja masa berlalu, lagi beberapa hari aku akan menduduki peperiksaan akhir semester. Sekejap ja masa berlalu. Rasanya macam baru ja masuk semester 1, sekarang ni dah masuk tahun akhir. Nak kena study balik apa yang 4 bulan lalu yang aku dah belajar. Aku ada 2 final exam. Al-maklumlah aku buat dua pengajian serentak. 1 untuk post-graduate diploma, 1 lagi untuk degree... banyak pulak rasanya nak cover semua subjek tu.  Walau bagai mana pun periksa tetap kena aku hadapi.

So, untuk sapa-sapa yang dah nak final exam, good luck ok... InsyaAllah, kita boleh berjaya. Mana tau ada keajaiban akan berlaku. Buktikan pada kawan-kawan kita yang kita pun boleh. Keluarga pun meletakkan harapan yang tinggi. Dan aku ada extra sikit, nak buktikan pada orang yang selalu cakap besar dan over confident depan kawan-kawan (tak tau la dia sedar ke tak yang dia tengah cakap besar time tu). Semoga kita dijauhkan dari sifat riak dan takbur. Jangan lupa mohon pada Allah dan ingat yang Allah tak suka pada orang yang berputus asa. Cuba buat yang terbaik.

i need to work really hard…i really need to struggle beb.. 

Selamat menduduki peperiksaan ye...


7 comments:

  1. eh. macam mana belajar 2 tu? degre n diplma? wau

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy amik degree dlm undang-undang perbandingan..... kelas dia isnin smpai jumaat.... untuk diploma sy amik diploma pentadbiran kehakiman dan guaman islam...kelas dia hari sabtu dan ahad(kelas ganti).... jadi exam diploma diadakan awal sbelum bermula exam degree..... doakan yg terbaik.... :)

      Delete
  2. Replies
    1. thanks... terima kasih jugak sbb follow...

      Delete